UPLATA KARTICAMA


Opštim uslovima uplate na internet nalog učesnika u klađenju putem platnih kartica preko Interneta (u daljem tekstu: Opšti uslovi) utvrđuju se uslovi pod kojima učesnik u klađenju (u daljem tekstu: Korisnik) može preko Interneta izvršiti uplatu na svoj internet nalog koji ima otvoren na Internet stranici kompanije “Fedora” d.o.o.  - HatBet putem platnih kartica.


Iznos uplate

Iznos uplate na internet nalog se realizuje isključivo u valuti Republike Crne Gore, odnosno u eurima (EUR).


Način uplate

Korisnik može izvršiti uplatu sredstava na svoj nalog putem platnih kartica. Plaćanje je moguće domaćim VISA, MasterCard, Maestro Card. Omogućena je isključivo domaća Visa, dok nema ograničenja za Mastercard i Maestro. Vlasnik kartice kojom se vrši uplata sredstava na nalog mora biti vlasnik internet naloga. Kada se izvrši uplata sredstava putem platne kartice novac je na internet nalogu dostupan odmah. Prije nego što Korisnik zatraži prvu isplatu sredstava, neophodno je da verifikuje svoj nalog tako što će priložiti identifikaciona dokumenta na stranici Verifikacija naloga. 
U slučaju povlačenja celokupnog iznosa odmah nakon uplate, Kompanija zadržava pravo da naplati administrativne troškove u visini od 5% od iznosa uplate.


Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i Hipotekarnom bankom i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice. Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je uplata odobrena i ulazi u dalji proces realizacije. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu. Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada balans na Vašem nalogu bude uvećan za iznos transakcije. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vašeg zahteva za uplatu, taj zahtev će biti otkazan. Nakon isteka roka od 14 dana, novac rezervisan na Vašem računu se oslobadja i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu uplatu, i izvršiti plaćanje vezano za njih. Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.


Zaštitu podataka prilikom plaćanja

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce - AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

PCI DSS Standardi - AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.


Konverzija valuta

Sva plaćanja će biti obavljena u eurima ( € ). Ukoliko se plaćanje obavlja platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, iznos transakcije će biti konvertovan u lokalnu valutu korisnika kartice, prema kursu kartičnih kuća Visa/Mastercard.


Reklamacije

Sve reklamacije za izvršenu uplatu na internet nalog, Korisnik može uputiti kontaktiranjem korisničkog servisa na [email protected] ili na broj telefona +382 33 470920 u okviru radnog vremena od 8 do 15 časova i to najkasnije 14 dana od datuma uplate. Za sve eventualne reklamacije Korisnik će biti obavešten u roku od 7 dana.


Neprihvaćene uplate

Ukoliko dođe do problema prilikom uplate sredstava na internet nalog, zamolićemo vas da kontaktirate svoju banku, u čijem je vlasništvu kartica. Banka može odbiti transakciju iz nekog od navedenih razloga:

    • Pogrešan datum validnosti kartice

    • Pogrešan broj kartice

    • Pogrešan CSC CVV (poslednje tri cifre na kartici)

    • Nedovoljno sredstava na kartici

    • Istekla kartica


Ograničenja odgovornosti

“Fedora” d.o.o.  - HatBet nije odgovoran za prekid internet konekcije ili nedostupnost procesora platnih kartica.


Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom plaćanja karticom putem Interneta, unos podataka o kartici se vrši na zaštićenoj stranici banke. Ni jednog trenutka kompanija nema pristupa podacima sa Vaše platne kartice. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, povjerljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.


Refund

Povraćaj sredstava (refund) se vrši isključivo preko VISA, MasterCard i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj na račun korisnika kartice, isključivo sa koje je plaćanje prvobitno odrađeno.


Zaštita i prikupljanje ličnih podataka korisnika i njihovo korišćenje

“Fedora” d.o.o.  - HatBet se obavezuje da će čuvati privatnost svih naših Korisnika. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o Korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje Korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o Korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši zaposleni odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Primjena Pravila o priređivanju posebnih igara na sreću preko sredstava elektronske komunikacije
Na sva pitanja koje nisu regulisana ovim Opštim uslovima uplate, primjenjuju se “Pravila igre internet kladjenja”.
Izvršenjem transakcije smatraće se da je korisnik upoznat sa Opštim uslovima uplate, da ih prihvata i da se u potpunosti slaže sa njima.